fredag 1 mars 2013

Jippii kom upp på benen idag så jag tog tjuren vid hörnen och åkte och hälsade på vid jobbet, blev glad har tydligen varit saknad efter år en annorlunda känsla men ändå rätt skön. Men ja om jag kände att jobbet varit avlägset så blev det nog värre nu. Jag känner inte som att det är mitt jobb längre usch och blä men men det är väl så har inte varit där helt och fullt på ett halvår nu :( kändes verkligen bara som att jag var en vanlig besökare men hur som jag fick träffa en hel massa glada människor som har saknat mig och det gör gott i själen sånt det är bra medicin :-)

Hoppas nu att medicinen håller i sig även i morgon får då ska min familj och godaste grannarna åka på en liten mini kryss till Åland. Vi tar bara en dagstur för att få lite avkoppling andrum och en trevlig ursäkt till att käka en massa gott :-)
Önskar alla andra en strålande helg och må solens strålar skina på er i helgen
Kramelikram!


Inga kommentarer: