tisdag 8 juli 2014

Sommarlov!!!

Stress stress stress ja i massor men nu äntligen är det dags att andas igen vilka veckor det har varit, så mycket har hänt att jag blir alldeles yr i bollen hahah lite överdramatiserat kanske men det har varit mycket att fixa och dona, älskade ungen min har tagit studenten Yeah jag är så oerhört stolt mamma :D men någon vila blir det inte för honom då han redan fått jobb!









 Självklart skulle det firas med fest och vi blev ett ganska lagomt gäng som samlades här hemma hos oss, bästa svärfar fixade paella och till efterrätt blev det mammas underbara marängtårta.







Sen tog lilleman sin avslutning från högstadiet så nu har han sommarlov äntligen :) han hann knappt mer än hem innan han packat väskan och for till Jämtland.

Och semester det har faktiskt även jag då vi vid senaste mötet med AF och FK beslutade att helt enkelt lägga ner arbetsträningen, min värk blir bara värre och värre så efter nu när jag äntligen fick träffa läkaren igen bestämdes det att jag ska söka sjukersättning. Jag har tydligen stressat sönder mig totalt, har en åkomma sen några år som heter Lichen rüber det är små små oerhört irriterande och kliande blåsor som dyker upp på hela kroppen och stress är en starkt utlösande faktor så nu är det stark cortison salva som gäller :(
Men inte tänker jag deppa ihop för det för nu är det sommar :)

Denna sommar tänker jag njuta av att bara vara, njuta av värme, sol och ledighet utan dåligt samvete vi har nämligen skaffat husvagn och första turen är redan gjord i värsta tänkbara väder ;) ha ha det spöregna, åska och hagla hela helgen men vi njöt i fulla drag ändå.
Har i många år drömt om en liten sommarstuga här nära hemma gärna vid en sjö där även jag vågar bada, men aldrig hade jag kunnat tänka mig att bo i en husvagn men det är ju toppen det är en perfekt liten stuga på hjul och vi kan stanna precis var vi vill och detta tänker vi utnyttja till max så vem vet var man hamnar denna sommar ;) men vid en sjö kan jag nästan garantera att det blir.
Och nu har värmen kommit för älskade maken har semester så nu tänker vi dra i väg någonstans i Sverige....
Önskar alla en helt makalöst fantastisk sommar Kramelikram <3

Inga kommentarer: