torsdag 6 mars 2014

Buzzzz buzz buzz ...

Hej nu är det dags att Buzza igen ja jag fick äran att vara Buzzador för Oral B!
Jag har redan innan använt tandkrämen då min tandläkare rekommendera den och jag kunde ju inte låta bli att även få möjligheten att få testa deras tandborste och nu har jag testat tre olika tandborsthuvuden och jag kan inte annat än säga att jag är helnöjd :)
Att få den där underbara rena härliga fräscha känslan i munnen som man annars bara får hos tandläkaren varje morgon och kväll är verkligen toppen, och ja jag har fått en favorit bland dom tre då jag har liten mun och rätt trångt mellan tänderna så har jag lite svårt att komma åt och får använda tandtråd nästan jämt men oj ja jag är nyfrälst Oral B har ett tandborsthuvud som heter Floss action oh ja jag älskar den, den är underbar den är liten och den kommer åt överallt och rent blir det :)
Lite dålig bild men från vänster Trizone,
 i mitten min favvo Floss action sen
sist men inte minst 3D white.
  Alla är självklart toppen bra borsthuvuden, alla är vi ju olika.
Överst i bild den absolut bästa tandkrämen ever.
Dem andra jag testade är 3D White och Trizone men Trizone borsten är lite för stor och trots att 3D White borsten är likadan som Floss Action borsten så har jag inte ändvänt den riktigt lika ofta men så  har ju Floss action borsten vunnit mitt hjärta så jag fortsätter med den för fortsätta med den kommer jag göra, är helt såld, däremot såg jag att det kommit ut en 3D White tandkräm med så jag kanske ger den borsten mera chanser längre fram.
Nä nu dax att borsta lite gaddar igen..
Kramelikram :D



3 kommentarer:

Anonym sa...

hahha va roligt nu blev ju jag sugen på att borsta gaddarna ;)
// Mia

Anonym sa...

Visst är dom bra :) hela vår familj använder oral b fast jag använder 3D tänderna blir faktiskt mycket vitare på endast en vecka är också helnöjd :)
//Ullis

Suzu77 sa...

Borsta på Mia ;)
Härligt Ullis ja jag också helnöjd efter att alltid föredragit traditionell tandborstning så blev det en helomvändning och ja jag kommer absolut fortsätta.