söndag 22 december 2013

Dan före dan före doppare dan!

Idag är det den fjärde advent och två dagar kvar till julafton, snön lyser med sin frånvaro men vad gör väl det när man finner julefrid i hela kroppen. :)
Alla julklappar inhandlade dock det mesta via nätet, har inte haft nåt sug över att springa på affären med alla andra stressade själar utan bara suttit i lugn och ro vid datorn och det funkar ju det med.

Igår firade vi åt lilleman den yngste i vår klan som fyller 16 år på juldagen och det är så svårt att pyssla ihop kalasandet då och då får vi göra så här men lyckat blev det trots värk och att jag varit extremt trött men det0 fylls på med härlig energi att ha sina nära och kära runt om sig :)


Idag blåser det storm och jag tror att alla håller sig inomhus så ska iväg en snabbis till närbutiken och köpa det sista till maten.

Idag ska jag också lämna slutrapporten för Buzzador och det jag kan säga efter en längre tids användning av locobase krämen är att jag är hooked är fullkomligt beroende har tom köpt en liten tub jag har i väskan och en större som står i badrummet, den är så bra och den passar oss alla i hela familjen.
Kan ärligt rekommendera den till alla. :)

Ha det nu så bra där ute och ta det lugnt stressa lagom och en riktigt riktigt God Jul till er alla.
Kramelikram!

Inga kommentarer: