onsdag 20 november 2013

Buzzador I'am :)

Jag har blivit en Buzzador, alltså en varumärkes ambassadör. Jag ska testa olika produkter åt olika företag, dela med mig till mina vänner och vara en levande reklampelare, det är jättekul.
Mitt senaste uppdrag har varit att testa  Locobase repair en specialkräm till mycket torr hud
, vilket vi hela familjen lider av under vinterhalvåret så det kom mycket lägligt och den är verkligen bra, det och dryg men inte kladdig. Enda tråkiga är att den inte luktar så gott men det är ju svårt när man ska ha en bra produkt som anpassas för alla.
Jag smörjer in mina händer och fötter varje dag och även lite extra på nagelbanden, hela kroppen smörjs efter duschen och den gör underverk med huden. Min man får ofta fotmassage vilket han och inte att förglömma hans fötter älskar.


Och mitt uppdrag idag är att äta en lunch från Mannerström ni vet den där duktiga kocken från tv.
Var till affären visste redan innan att jag hade 5 olika maträtter att välja bland men hade siktet inställt på thai och ja valet ocblev väldigt enkelt det fanns nämligen bara en maträtt att välja på och yes det var den jag ville ha, nu har den åkt i micron i hela 7 minuter så nu är det äntligen dags att smaka (det doftar ljuvligt iallafall).
Wow den smakar helt fantastiskt, alltså jag är väldigt bortskämd med god thai mat och trodde aldrig för mitt liv att en fryst matlåda kunde vara så god. Lagom stark så för den som ej gillar mat med ens lite hetta i kanske borde avstå själv tycker jag det var precis lagom. Men jag måste säga att det tyvärr var lite för lite ris och att den var en aningen för salt men i övrigt så var den toppen, perfekt att den lådan är delad men bara med en liten kant så vill man så går det hur bra som helst att blanda maten.
Mums!!! :)

Inga kommentarer: